- IGMP kaupia aktyvuotų įvykių surinktus duomenis.
- GMP veiklos protokolų visuma, pagrįsta sistematizuotu kodavimu ir apimantys pagalbos skambučių priėmimą, nukentėjusiojo/paciento būklės sunkumo įvertinimą, GMP brigados pasirinkimą, GMP brigados atsako pasirinkimą, GMP brigados išsiuntimo į įvykio vietą algoritmą, pagalbos teikimo iki GMP brigados atvykimo instrukcijų teikimą.
- Visa GMP dispečerių priimama ir perduodama informacija įrašoma. Sudaroma kompiuterinė duomenų bazė, kurioje saugoma visa informacija apie GMP dispečerinės gautus skambučius ir pranešimus apie pagalbos poreikį; CAD įrankis suteikia galimybę dirbti tiek skambučių priėmėjui tiek brigadų valdančiam dispečeriui. Skambučių priėmėjas surinkęs būtiną informaciją prieš brigados išsiuntimą turi galimybę perduoti kvietimą brigados valdančiajam dispečeriui ir tęsti pokalbį su skambinančiuoju, teikti pirmos pagalbos instrukcijas.
- Elektroninės medicininių įrašų kortelės su medicininių patarimų moduliu ūmaus koronarinio sindromo ir insulto atveju darbo vietos (programinės ir techninės įrangos) nuomos paslauga
- GMP 110a formos saugaus mobilaus spausdinimo paslauga
- Spausdinimo darbo vietų nuomos paslauga
- Bendrojo pagalbos centro informacinės integracijos su GMP stoties dispečerinės informacine sistema paslauga